Business / Business Services

Neem nu gratis contact op met de Ziggo klantenservice

Heb je een vraag over je Ziggo abonnement of wil je graag meer weten over actuele storingen? Dan is de kans groot dat je als eerst denkt aan het opnemen van telefonisch contact met de klantenservice van Ziggo. Maar, er zijn nog veel meer alternatieven om in contact te komen met Ziggo. Heb je er bijvoorbeeld wel eens aan gedacht om een mail te sturen? Via de e-mail kun je grondig en gedetailleerd beschrijven wat je vraag of opmerking is, zonder bang te hoeven zijn dat je verhaal te kort schiet. Dit omdat je je mail meerdere malen kunt overlezen voordat je hem gaat versturen, en dit in tegenstelling tot het verhaal wat je aan de telefoon vertelt. Is bellen niet echt jouw ding? Ook dan zijn er nog genoeg mogelijkheden om contact op te nemen met de Ziggo klantenservice. Ben je nieuwsgierig hoe? Lees dan zeker nog even verder, wij vertellen je alles wat je moet weten.

 

Vind alle informatie in de klantenservice gids

Laten we eerst terug gaan naar het begin: je wilt graag Ziggo contact gratis opnemen. Dit kan via de website, telefoon, e-mail en via social media. We hebben net al besproken hoe je telefonisch- en mailcontact kunt opnemen, maar we hebben het nog niet gehad over de social media kanalen van Ziggo. Als je een kijkje neemt in de klantenservice gids zie je een compleet overzicht van alle kanalen waar Ziggo actief op is met hun webcare team. Deze vorm van laagdrempelig contact opnemen is ontzettend populair en daarom heeft Ziggo er voor gekozen om een groot webcare team op te stellen, zodat alle social media vragen en opmerkingen snel worden behandeld. Toch liever een van de andere manieren proberen? Dat kan natuurlijk ook!